Jag och min bagge

2013-09-30
19:32:56

Bus
Fonells bärrandsröta eskalerar på höger fram och vänster fram, höger bak som var värst förut verkar ha slutat eskalera. Nu väntar vi på hovslagare och en ny verkning. 
 
Annars är han vid gott mod, busig och mysig. Som ponnysar ska vara! Häromdagen var gan extra busig när jag släppte ut honom i hagen efter fotbad och borstning.
 
Buuuus

Ska prova tömköra något mer den här veckan, men det hänger ju på att jag har sällskap med mig eftersom han inte vet riktigt vad det handlar om.
 
Förhoppningsvis kommer det snart fler hyresgäster i stallet, det ekar lite tomt med tre tomma boxar. Men R och hennes fullblod är himla trevliga och det känns riktigt bra i stallet. Ordning och reda!
 
Nu - Bildbomb på min favorit!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: