Jag och min bagge

2013-05-07
13:48:50

Sakna
Fonell är hemma och jag i Umeå, ack och ve så mycket saknad!
 
Just nu jobbar jag med examensarbetet, det går lite halvtrögt. När solen skiner och fålarna kvittrar vill jag ju inte direkt sitta inne och skriva vid datorn. Men så falla livets lott denna månad!
 
Finellen och de andra i hagen

Åker hem igen vecka 21, mamman och pappan ska till Skåne och jag ska vara hundvakt. Då blir det hästpromenader och pyssel med Vildhästen igen. 
 
Rapporterna hemifrån säger dock att han sköter sig och att han verkar ha slutat klättra boxväggar. Det känns ju fint!
 
Letar efter någon slags körkurs eller liknande häruppe i Umeå eller där hemma i sommar, men det verkar trögt. Jag får leta vidare helt enkelt!
 
 
På återseende!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: