Jag och min bagge

2013-05-19
16:46:44

En ny dag
Idag var det några timmar i stallet igen. Fick ta på Fonell grimman i hagen utan större problem, sen ledde jag in honom först och de andra två kom in i släptåg.
 
I boxen kliade jag honom på alla möjliga tänkbara ställen, han brjar inse att det där med någon som kliar en är rätt okej, inget att oroa sig för! Tog sen ut honom på gången och borstade honom och sen in i boxen igen. Där tränsade vi som avslutning, gick fint!
 
Fåntratt på stallgången
 
Efter att Fonell fått sitt pyssel borstade jag och pysslade om Messa en stund. Fina gamla damen tyckte det var sjukt skönt att bli av med lite vinterpäls, och sen fick hon komma ut och beta lite gräs! Mums!
Sen fick alla gå ut i hagen igen!
 
Vackraste Messa njuter av det gröna
 
Älskade häst
 
Fonell och Clinton busade lite i hagen
 
Finellen

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: