Jag och min bagge

2013-06-25
22:06:00

På släp bakom vagn
I söndags när jag var i stallet så blev den lilla ponnyn verkad, så nu är alla fyra fötter nytrimmade! Hästen skötte sig utmärkt, lite stök med bakbenen, men ingen stor grej.
 
Idag var det dags för nya äventyr, jag och Anci hade planerat in en körtur där Fonell skulle få gå med på släp efter vagnen. Inga som helst problem! Han både skrittade och travade med. Lite ömfotad på grusvägen men bättre inne i skogen på den mjukare vägen. Torped var en utmärkt sällskapsfarbror/dragare att ha med sig på sådana påhitt!
 
Fonell 25 juni 2013
 
 

Kommentar:
#1: Maja

Hihi, nu utan det där föl-ullet ser han ju ut som en riktig häst! ;)

Svar: Haha, ja nu börjar han bli riktigt stilig! Bara han lägger på sig lite mer hull också så blir matte nöjd!
Emma Andersson

2013-06-27 @ 12:16:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: