Jag och min bagge

2013-06-28
22:34:48

Nytt träns
Att åka och mysa med sin ponny efter jobbet, det är lycka det!
 
Idag fick han prova sitt nya träns, det passade någorlunda bra. Han får allt växa på sig lite så passar det ännu bättre! Vi var ute och gick en kort promenad också, han skötte sig fint. Blev lite mer tittig än när han promenerar med hästsällskap men han lugnade ner sig ganska snabbt. Som avslutning fick han prova tömkörningsgjorden också - han vinklade knappt på ett öra när jag la på den och spände fast den. Den var dock lite stor, men det kommer ge sig när han lagt på sig lite mer hull, jag tycker han är lite för tunn ännu.
 
Nytt träns till Snällhästen
 
I stallet finns det ju även några andra stjärnor, Maximus har ni redan sett bilder på men här kommer foton på ett par av de andra pållarna. I framtiden kan ni få bilder på de återstående som inte fastnade idag!
 
Torped
 
Zensy
 
Queen (som jag ridit från och till i ett antal år)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: