Jag och min bagge

2013-06-15
20:21:44

Älskade häst
Igår efter jobbet så var jag så fruktansvärt trött att jag inte visste hur jag någonsin skulle orka köra bilen hem, den längre vägen förbi betet. Men jag gjorde det, och fina Fonell levererade energi till tusen!
 
När jag kom till hagen ropade jag på Fonell, och när han hörde mig så kom han och mötte mig, som alltid. Jag borstade av honom lite grann där i hagen och sen lade han sitt söta huvud mot min axel/överarm och skulle mysa. Vi brukar göra det, då står han där lutad mot min arm med ögonen halvslutna medan jag kliar honom. Det var den allra bästa stunden på hela den här veckan!
 
Jag är så otroligt nöjd att jag köpte honom, han fyller mig med glädje, lycka och energi bara genom att finnas till. 
 
Efter myset blev det bus med Maximus, gud så de håller på!
 
Vad du är fin, min kära lilla ponny!
 
Vänner
 
Hej och hå, busungar! 
 
Stegra sig, det kan han min skogsbagge!
 
Hästar överallt
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: