Jag och min bagge

2013-07-19
20:36:24

Storm på torpet
Pappa följde med till stallet idag, det blåste ungefär orkanvindar.
Vi hämtade upp hästarna från hagen, pappa tog Fonell och jag Max. Det är bra att Fonell får träna att umgås med män, eftersom han varit lite skeptisk till att bli hanterad av karlar tidigare. Han gick snällt med upp till stallet. I stallet blev det mat och ompyssling, sen tränsade vi och skulle ut och träna lite igen. Idag var han väldigt följsam, i alla fall med mig. Han var dock lite uppjagad av vinden men det var mest skoj.
 
Jag bjuder på några bilder och en film där pappa springer med honom.
 
 
Fonell och jag i en pose
 
Älskade ponnyhäst
 
Pappa med ett halv huvud och favoritponnyn
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: