Jag och min bagge

2013-08-19
23:20:37

I Dödre
Fonell verkar trivas i Dödre! Som så många andra i min familj. (För er som inte vet så jagar tre av familjens medlemmar i Dödre, plus alla hundarna) 
Han knallade runt bland alla storhästarna och såg mycket nöjd ut. Imorrn ska jag lägga på honom tömkörningsjorden och ta en promenad med den på. Det går säkert bra! 
 
Han börjar också bli sig själv igen efter veckans turbulens!
 
Turbo och Fonell
 
Lillhästen
 
Från hagen tog vi med oss Turbo och Othello för ett litet ridäventyr. Othello var så trött så trött!
Men en fotosession ställde han upp på! Att fotografera hästar i skogen är utmärkt träning för hästar som inte vill stå stilla! Förresten, HÄRkan man läsa mer om Marie och alla hästarna.
 
Marie och Turbo
 
Fullt normal pose
 
Marie försvinner in i den mörka skogen
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: